Antrenör Gelişim Semineri Duyurusu
Federasyonumuz ile Tüm Voleybol Antrenörleri Federasyonu’nun 2020-2021 sezonu öncesi düzenleyeceği Altyapı Gelişim Semineri, Gençlik ve Spor Bakanlığı’nın 06 Eylül 2020 tarihinde bitecek olan Temel Eğitim Programı başvurusu nedeni ile 02 Eylül 2020 Çarşamba günü saat 20:30 da online olarak düzenlenecektir.
2.Lig Kadın, Erkek takımlarında ve Altyapılarda görev alacak olan başantrenörler ile yardımcı antrenörlerin bu seminere katılmaları zorunludur.
Seminere katılmayan Antrenörlerin Vize işlemleri yapılmayacaktır.
SEMİNER BAŞVURULARI e-DEVLET ÜZERİNDEN YAPILACAKTIR.
BAŞVURULAR İÇİN:
*e Devlet –Kurumlar-Gençlik ve Spor Bakanlığı-Spor Bilgi Sistemi (Uygulamaya git)-Spor Elemanları-Seminer Başvurusu adımları takip edilerek sisteme giriş sağlanacaktır.
*Başvuru tamamlandıktan sonra, seminer katılım ücreti (250 TL) e-Devlet üzerinden gelen referans numarası ile GARANTİ BANKASI şubelerinden kurumsal tahsilat olarak veya Garanti Bankası İnternet Bankacılığı üzerinden “Spor Federasyonları Ödemeler” kısmından yatırılacaktır.
KURUMSAL TAHSİLAT KODU: 3610
* BU ÖDEMELER DIŞINDA HİÇBİR ŞEKİLDE HAVALE VE EFT KABUL EDİLMEYECEKTİR.
BAŞVURULAR 31 AĞUSTOS 2020 TARİHİNDE BAŞLATILACAK VE 02 EYLÜL 2020 GÜNÜ SAAT 16:00 İTİBARİYLE SONLANDIRILACAKTIR.
e-Devletten başvuru yapamayan Yabancı Uyruklu antrenörler, Geçici belgeye sahip antrenörler aşağıda belirtilen hesap numarasına seminer ücretini yatırarak dekontlarını, ayrıca Gençlik ve Spor Bakanlığında antrenör olarak çalışanların kurum belgelerini başvuru bitiminde önce TVF Eğitim Kurulu Sekreteri sahsine.ates@tvf.org.tr adresine mail atmaları gerekmektedir.
GARANTİ BANKASI ANAFARTALAR CADDESİ ŞUBESİ-ANKARA
İBAN NO: TR20 0006 2000 7110 0006 2957 92
SEMİNER PROGRAMI:
02 Eylül 2020 Çarşamba
Program Moderatörü- TVF Eğitim Kurulu Üyesi Doç.Dr.Gülbin RUDARLI NALÇAKAN
20:30 – TVF Eğitim Kurulu Üyesi, Altyapı Erkek Milli Takımlar Koordinatörü Ali Kazım HİDAYETOĞLU
“Servis, servis karşılama ve bu tekniklere istatistiksel bir bakış”
* Eğitim Zoom Meet programı ile yapılacak olup; seminer günü mesai bitiminden önce sistemde kayıtlı e-posta adresinize seminere katılabilmeniz için davet linki, ID ve şifre gönderilecektir.
ÖNEMLİ NOT:
-
İnternet hızının iyi olması toplantının akıcılığı ve anlaşıla bilirliğine direkt etki edecektir. Dolayısıyla toplantı esnasında ses, görüntü ve paylaşımlarda takılma-donma problemlerinin yaşanmaması için internet hızının iyi seviyede olması etkinliği artıracaktır.
-
Seminere katılımının kesintisiz sağlanabilmesi için telefon, tablet ve bilgisayar gibi bağlantı araçlarının şarjlarının tam olmasına ve bilgisayarınızda kamera ve mikrofonun olduğundan emin olunuz.
-
Seminere girişte ve seminer esnasında kameralar sürekli açık bulundurulmalıdır.
-
Seminer başlama tarihinden bir gün önce sizlere link aracılığıyla davet portalınızdaki mail adresinize gönderilecektir. Davet mailinin gelip gelmediğini kontrol ediniz. Sizler bu linki seminer başlama saatinden 45 dakika önce tıkladığınızda karşınıza Please enter your name (lütfen adınızı giriniz) yazılı pencereden ilinizi ve adınızı soyadınızı yazarak ok tuşuna tıklayınız. Bu işlemi yaptıktan sonra bizler tarafından toplantıya kabul edilmenizi bekleyiniz.